Dupa trimiterea comenzii veti primi un mesaj de confirmare a primirii solicitarii in care se va stipula termenul de livrare sau veti fi contactat telefonic de catre departamentul nostru de vanzari.

Livrarea se realizeaza la adresa solicitata de catre client utilizand echipa interna de livrare (in cazul mobilierului) sau curieratul extern. Produsele se vor livra in ambalajul original, sigilat al producatorului si vor fi asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Toate produsele se livreaza demontate (cu exceptia produselor realizate dintr-o singura componenta) in colete, pentru a putea fi transportate in siguranta.

Clientul are obligativitatea de a verifica din punct de vedere cantitativ si calitativ produsele livrate iar daca semnaleaza neconcordante le va mentiona in avizul de insotire a marfii , urmand a fi ulterior remediate.

Pentru livrarea anumitor produse se folosesc firme de curierat iar costul transportului va fi suportat de catre client.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, clientul va fi anuntat cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care ATIPIC PLUS primeste informatii eronate legate de facturare sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, ATIPIC PLUS isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului.

     MONTAJUL

Acest serviciu se adreseaza EXCLUSIV produselor de mobilier si se acorda sau nu, conform specificatiilor fiecarui produs. Acest serviciu este contracost sau gratuit, conform specificatiilor de cumparare.

Montajul produselor se va face pe baza unui contract separat fata de cel al achizitiei produselor. Montajul poate fi facut de firme externe sau de client, conform specificatiilor din manualul de asamblare si de utilizare a produselor.